Over de verzending van de artikelen op deze website zijn wij vrij duidelijk. Bij ieder artikel staat een verzend-indicatie wanneer wij je bestelling gaan versturen. Dus niet wanneer het bij jouw wordt aangeboden.
Vertraging op bezorging van bestellingen
Vanwege een enorme toename in bestellingen hebben onze vervoerders POSTNL/DHL/DPD vertraging met het bezorgen van bestellingen. Momenteel kan, nadat wij je bestelling hebben aangeboden bij POSTNL/DHL/DPD, het soms 2-4 werkdagen duren voordat jouw bestelling bezorgd wordt. De emails met daarin de Track & Trace code van je bestelling ontvangt je ook pas na ongeveer 2 werkdagen. Iedereen doet zijn uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen.
Graag je begrip en geduld hiervoor. Iedereen doet zijn best in deze periode.
Martin
Verzend-indicatie:
Je kunt aan de verzend-indicatie geen rechten ontlenen. Deze website wordt dagelijks bijgewerkt. Het kan dus zijn dat een artikel niet direct voorradig is in de winkel aan de Nieuwmarkt 15 in Bolsward. De klanten die geen internetbestelling plaatsen, maar op deze website een artikel hebben gezien dat in de winkel willen afhalen, willen wij dan ook adviseren om eerst even met ons te bellen of een artikel voorradig is alvorens langs te komen in de winkel. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Wij reserveren het artikel indien nodig meteen voor je.
Aflevering in Nederland:
Aflevering in België, Duitsland en rest EU:
Bezorging pakketten buitenland:
Aanvulling:
Mocht het door onvoorziene omstandigheden langer dan 7 werkdagen duren voordat wij je bestelling kunnen uitleveren, ontvang je hierover direct per e-mail bericht. Wij geven dan ook de verwachte verzend-datum aan.
Voor meer informatie over onze leveringsvoorwaarden zie voorwaarden en voor de verzendtarieven ons verzendkosten-overzicht.